Introduzione dettagliata di sciarpa di cachemire

L'inguernu hè quì, è cusì hè u ghjornu più fretu di l'annu.A ghjente di solitu s'appronta di vestiti caldi d'inguernu davanti à i freti è a neve, è i sciarpe di cachemire sò ancu un accessori invernale indispensabile.Ci sò parechje belli sciarpe di cachemire è lana nantu à u mercatu, ma sapete veramente sciarpe di cachemire?

A pruduzzione di sciarpe di cachemire: A cashmere hè cultivata nantu à a capa esterna di a pelle di capre, è ci hè una strata di capelli duru à i radichi di u caprettu.Ogni vaghjimu è inguernu, u cachemire cumencia à crescenu, usatu per resiste à u fretu severu, è cumencia à cascà quandu si cali in primavera.Prima chì u cashmere cascà, i agricultori utilizanu un pettine di ferru speciale per cullà u cashmere pocu à pocu.Questu hè u prucessu di cullizzioni di cachemire.Dopu a classificazione, u lavatu è u carding, u cachemire pò esse tissutu o tricottu in prudutti di cachemire.Avà a più grande offerta di cachemire in u mondu hè prodotta in l'altipiano asiaticu, principarmenti in Cina è Mongolia.Inoltre, l'Iran, l'Afghanistan, a Pruvincia di Cachemire di l'India, a Nova Zelanda è l'Australia sò ancu e zone principali di produzzione di cachemire.

Cashmere scarf (2)
Cashmere scarf (3)
Cashmere scarf (1)
Cashmere scarf (4)
Cashmere scarf (5)
Cashmere scarf (6)

Vantaghji di cashmere:

1. Cashmere mantene caldu ma micca pesante.A so retenzioni di calore hè 8 volte quella di a lana ordinaria.

2. I prudutti di Cashmere sò estremamente morbidi.A finezza di a fibra di cashmere varieghja da 14 microns à 19 microns.E fibre naturali estremamente fine assicuranu a so sensazione suave.

3. Ùn hè micca faciule di deformà, micca faciule d'arruga, è raramente pilling.

4. Hè adattatu per chjude è pò aghjustà rapidamente è automaticamente a temperatura adattata per a fisiologia di a pelle cù a pelle umana.

Pulizia è mantenimentu di cashmere.

U mantenimentu più tardi di i prudutti di cachemire hè un mal di testa per parechje persone.Per l'articuli di cachemire di maglia, un detergente di lavanderia o sapone speciale di cachemire deve esse usatu è lavatu a manu in acqua fredda.Ùn torce micca o torce.Dopu avè lavatu, pressu ligeramente cù una spugna per caccià l'acqua in eccesso, è mette nantu à una spugna pulita è secca finu à chì hè completamente secca à l'aria.

Cumu guardà i prudutti di cachemire in stagione.

Hè megliu plegà è mette in pianu in un cassetto invece di appiccà à un appenditore.I tissuti sò appiccicati cù cinturini padded è mette inseme cù vestiti di u stessu materiale.

Quandu a stagione cambia, lavate a robba di cachemire è mette in i vostri sacchetti per mantene a secca è ermetica.Pudete mette in una bola sanitaria per prutegge a robba da l'insetti, perchè quandu hè manghjatu da l'insetti, serà difficiule di riparà!

yj-(1)
re
yj (2)

Tempu di Postu: Feb-15-2022